!! OMG, he’s naked UHGAIN: Model and war hero Alex Minsky’s wank gifs hit the web !!

Sexy model, war hero and amputee, Alex Minsky is at it again after GIFs of him enjoying himself have turned up on Tumblr! Check them out after the NSFW jump!

CLICK TO ENLARGE!

» share:

50 Comments on "OMG, he’s naked UHGAIN: Model and war hero Alex Minsky’s wank gifs hit the web"

  1. I follow him on IG. He isn’t modeling now but he’s always been an ally no matter what photos and gifs get posted online. Is the snark and rudeness in the “personal preference” comments impressive?

  2. I see a perfect man. I see a gorgeous tatted body and an ass for days. I think his size is perfect. To me, a cock is a cock big medium or small as long as it works and they know how to use it I have no complaints.

  3. My God, he is GORGEOUS! That is one beautiful cock, very suckable balls, and a fantastic looking ass. What more would someone want?

  4. Oh hell, that cock is fucking GROSS!!!

  5. Funny, I don’t see Americans complaining about his ugly circumcision scar tissue and leathery looking penis since to “y’all” that is acceptable hmmmm

  6. Those tats are just hideous and commonplace. I mean, getting your look from a shopping mall tat parlor is sad. Whatever.

  7. I must be part lesbian. Saw his fat juicy ass and my tongue got hard.

  8. He doesn’t have to worry. I’m not laughing at all. I’m loving it! He’s so damned sexy!

  9. Those awful tattoos on that spectacular butt make me want to cry.

  10. I think he’s perfect in every way, well, I don’t like the neck tats. But the rest I LOVE the inked body, even that bubble butt of his. perfect size cock, and as you can tell, it still works!

  11. All the size queens here must have double digit size dicks…..
    And there is no way that dick is four to five inches. Stop comparing it to your horse molded dildos

    • Lol when tiny bitter queens expect guys who’ve had manly dick to make do with cocktail weenies. I didn’t say he wasn’t attractive. Just saying he ain’t big, which is true.

      • What the hell is a manly dick? Are you stupid? Do you hear yourself? If a male sex organ doesn’t meet your size standards the male sex organ isn’t manly? I like how you tried to clap back and proved exactly why the original comment was made

        • “Clap back”

          Ha, thanks, Wendy Williams. I’m allowed to prefer decently sized cocks as much as you’re allowed to be defenders of the nubbins. The original comment was made because of insecurity. If Alex can acknowledge his own small size, y’all can, too.

          • HG. Yup you sure are allowed to like big dicks. Just like you’re allowed to be an asshole!!
            FYI I have a seven and half inch dick. But that’s probably an appetizer for that kangaroo pouch colon

          • PretenderNx01 | June 14, 2017 at 10:17 am |

            Even 747 looks small when you’re flying it into the Grand Canyon..

        • MATTEO- I was thinking the same thing.
          “Manly dick”. Last I checked HG,people’s integrity isn’t measured in inches.

  12. the don’t laugh tattoo jokes write themselves.

    Although he is still gorgeous and seriously got a nice ass.

  13. Not so keen on the cock… but that arse gif – i’m drooling

  14. I see a whole man with nothing missing at all.

  15. Confused Nico | June 12, 2017 at 11:42 pm | Reply

    Granted he may be a bit shorter then average, but I think his being girthier then average makes up for it nicely; P

  16. That cake though….got me drooling like Homer and his doughnuts. Got dayum!!

  17. For a 4-5″er, it’s nice.

  18. Absolutely beautiful man!

  19. I would ride him so hard.

  20. Very nice cock and great arse

  21. HE IS PERFECT

  22. He’s so yummy :O

  23. Not a bad little cock! He’s quite handsome too.

  24. This guy’s butt is so nice! I just wanna have my face buried between his cheeks hehe.

  25. My interwebs is not broken.

  26. PERFECTION!!!

    • Agreed, perfection. I’m really not into tats, but since Alex loves his gays, and isn’t shy about it, I give him a pass. To me, he’s sex on a stick, just so damn hot.

  27. he’s gorgeous, but fapping to an injured war hero makes me feel a little guilty about objectifying him.i appreciate his tremendous sacrifice for his country; however, he looks terrific naked.

    • Yeah, I can understand that what you’re saying, but in this case, Alex knows that many will be fapping, and he’s cheering us on!

  28. I wouldn’t say no to him. 😉

  29. Damn….that furry crack!

  30. Hello-

    where the full video?????? i would love to see him building up to ejaculation.

  31. Barbara 'Hunnychile' Perez | June 12, 2017 at 1:47 pm | Reply

    Nah. I’l pass.

  32. He makes my basement flood.

  33. He’s so HOT!

  34. So hot!!!

  35. he is hot

  36. Yes!!! 🙂

  37. These are older ones. hes gotten a lot bigger, still sexy though

  38. I’m not sure it helps Alex’s size problem that he has “don’t laugh” tattooed right above it.

  39. Adorable, but…SO much ink… at least… YUP! That be him!

  40. That’s Hot.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*